Jesteś tutaj: Strona główna
Szkolenia
Dla Handlowców
Praktyczna strategia sprzedaży (rozmowa handlowa)



Twoja firma zarabia na sprzedaży?
Zawsze możesz sprzedać jeszcze więcej.
Moduły szkoleń | |
|
|
Panuje powszechna opinia, że dobry produkt sam się sprzeda. Nie daj się nabrać! Nieudolny i nieprofesjonalny sprzedawca potrafi swą niekompetencją zniszczyć każdy, nawet najlepszy towar. Starą zasadą jest, że ludzie kupują od ludzi. W tym procesie liczy się przede wszystkim człowiek jego talenty, predyspozycje i umiejętności. Talenty i predyspozycje to rzecz wrodzona ale umiejętności można nabyć, wyszkolić, wyćwiczyć. Temu poświęcone jest szkolenie „Praktyczna strategia sprzedaży - rozmowa handlowa (obsługa klienta szkolenia)”. Rozmowa handlowa, jakże ważny to moment w życiu przedsiębiorcy usiłującego przekonać klienta do nabycia produktu lub usługi. Tak naprawdę chwila ta decyduje niejednokrotnie o sensie i zasadności prowadzenia biznesu. Każdy biznesmen to wie i stara się aby te kilka minut rozmowy, w sposób możliwie najbardziej efektywny przekuć w handlowy sukces. Jeśli tylko chcesz pomożemy Ci dopracować sztukę prowadzenia rozmowy z klientem do perfekcji. Dowiesz się jak prowadzić dialog z potencjalnym kupcem, na co zwracać uwagę, czego unikać, o co pytać, co podkreślać i kiedy przestać. Poznasz psychologiczne triki, sztuczki i techniki. Całe szkolenie poświęcamy zaledwie kilku krótkim minutom rozmowy. Ale mamy świadomość, że są to minuty kluczowe dla Twojego biznesu, warto zatem nad nimi pracować.
Twoi pracownicy nauczą się: