http://openszkolenia.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/rotator.r01gk-is-1.pnglink
http://openszkolenia.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/rotator.r02gk-is-1.pnglink
«
»

Praktyczna strategia sprzedaży (rozmowa handlowa)

Twoja firma zarabia na sprzedaży?
Zawsze możesz sprzedać jeszcze więcej.


Moduły szkoleń

 

 

Panuje powszechna opinia, że dobry produkt sam się sprzeda. Nie daj się nabrać! Nieudolny i nieprofesjonalny sprzedawca potrafi swą niekompetencją zniszczyć każdy, nawet najlepszy towar. Starą zasadą jest, że ludzie kupują od ludzi. W tym procesie liczy się przede wszystkim człowiek jego talenty, predyspozycje i umiejętności. Talenty i predyspozycje to rzecz wrodzona ale umiejętności można nabyć, wyszkolić, wyćwiczyć. Temu poświęcone jest szkolenie „Praktyczna strategia sprzedaży - rozmowa handlowa (obsługa klienta szkolenia)”. Rozmowa handlowa, jakże ważny to moment w życiu przedsiębiorcy usiłującego przekonać klienta do nabycia produktu lub usługi. Tak naprawdę chwila ta decyduje niejednokrotnie o sensie i zasadności prowadzenia biznesu. Każdy biznesmen to wie i stara się aby te kilka minut rozmowy, w sposób możliwie najbardziej efektywny przekuć w handlowy sukces. Jeśli tylko chcesz pomożemy Ci dopracować sztukę prowadzenia rozmowy z klientem do perfekcji. Dowiesz się jak prowadzić dialog z potencjalnym kupcem, na co zwracać uwagę, czego unikać, o co pytać, co podkreślać i kiedy przestać. Poznasz psychologiczne triki, sztuczki i techniki. Całe szkolenie poświęcamy zaledwie kilku krótkim minutom rozmowy. Ale mamy świadomość, że są to minuty kluczowe dla Twojego biznesu, warto zatem nad nimi pracować.

Twoi pracownicy nauczą się:

  • sztuki prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej
  • na co zwracać uwagę, czego unikać, o co pytać i kiedy przestać
  • kontrolowania przebiegu rozmowy i jego modyfikowania ze względu na cel
  • identyfikowania ukrytych potrzeb klienta
  • aktywnego słuchania
  • podstawowych technik negocjacyjnych
  • czytać pozawerbalne sygnały
  • posługiwać się narzędziami wywierania wpływu