http://openszkolenia.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/rotator.r01gk-is-1.pnglink
http://openszkolenia.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/rotator.r02gk-is-1.pnglink
«
»

Typologia klienta

Twoja firma zarabia na sprzedaży?
Zawsze możesz sprzedać jeszcze więcej.


Moduły szkoleń

 

 

Panuje powszechna opinia, że dobry produkt sam się sprzeda. Nie daj się nabrać! Nieudolny i nieprofesjonalny sprzedawca potrafi swą niekompetencją zniszczyć każdy, nawet najlepszy towar. Starą zasadą jest, że ludzie kupują od ludzi. W tym procesie liczy się przede wszystkim człowiek jego talenty, predyspozycje i umiejętności. Talenty i predyspozycje to rzecz wrodzona ale umiejętności można nabyć, wyszkolić, wyćwiczyć.

Szkolenie pod hasłem „Typologia Klienta” dotyczy kupującego. Ludzie nie są jednakowi i dlatego też w różny sposób dokonują transakcji. Klienci prezentują różne modele zachowań, mają odmienne preferencje i kryteria zakupu, zależne od postaw, charakterów i czynników psychologicznych. Wymagają indywidualnego podejścia i obsługi zgodnej z ich modelem psychologicznym. Jeśli sprzedający dostosuje sposób sprzedawania do konkretnego typu klienta, szansa na końcowy sukces znacząco rośnie. Typologia klienta nauczy Cię rozpoznawać poszczególne rodzaje kontrahentów oraz pokaże jak z nimi pracować, aby w maksymalnym stopniu wykorzystać Twoją wiedzę. Poznasz sekret obsługi najczęściej spotykanych typów klienta i dowiesz się jak bez względu na rodzaj produktu zwiększyć efektywność sprzedaży.

Twoi pracownicy nauczą się:

  • identyfikacji poszczególnych rodzajów klienta
  • sposobów dostosowania przekazu marketingowego do typu klienta
  • budowania trwałych relacji handlowych z klientami
  • wykorzystywania wiedzy psychologicznej do skutecznej realizacji celów
  • jak uniknąć niezręczności i błędów w komunikacji z klientem
  • radzenia sobie w sytuacjach trudnych i kłopotliwych