Twoja firma zarabia na sprzedaży?
Zawsze możesz sprzedać jeszcze więcej.
Moduły szkoleń | |
|
|
Panuje powszechna opinia, że dobry produkt sam się sprzeda. Nie daj się nabrać! Nieudolny i nieprofesjonalny sprzedawca potrafi swą niekompetencją zniszczyć każdy, nawet najlepszy towar. Starą zasadą jest, że ludzie kupują od ludzi. W tym procesie liczy się przede wszystkim człowiek jego talenty, predyspozycje i umiejętności. Talenty i predyspozycje to rzecz wrodzona ale umiejętności można nabyć, wyszkolić, wyćwiczyć.
Szkolenie pod hasłem „Typologia Klienta” dotyczy kupującego. Ludzie nie są jednakowi i dlatego też w różny sposób dokonują transakcji. Klienci prezentują różne modele zachowań, mają odmienne preferencje i kryteria zakupu, zależne od postaw, charakterów i czynników psychologicznych. Wymagają indywidualnego podejścia i obsługi zgodnej z ich modelem psychologicznym. Jeśli sprzedający dostosuje sposób sprzedawania do konkretnego typu klienta, szansa na końcowy sukces znacząco rośnie. Typologia klienta nauczy Cię rozpoznawać poszczególne rodzaje kontrahentów oraz pokaże jak z nimi pracować, aby w maksymalnym stopniu wykorzystać Twoją wiedzę. Poznasz sekret obsługi najczęściej spotykanych typów klienta i dowiesz się jak bez względu na rodzaj produktu zwiększyć efektywność sprzedaży.
Twoi pracownicy nauczą się: