Jesteś tutaj: Strona główna
Szkolenia
Rozwijające pracowników
Managerski savoir - vivre (etykieta biznesu)



Twoja firma to przede wszystkim ludzie?
Chcesz by Twoi pracownicy byli wydajni, zorganizowani i zadowoleni?
Chcesz by ich efektywność przekształciła się w Twój sukces?
Moduły szkoleń | |
|
|
Jesteś przedsiębiorcą, prowadzisz interesy, uczestniczysz w spotkaniach, konferencjach i naradach. Współpracujesz z ludźmi. Reprezentujesz siebie i swoją firmę. Twoje życie to meetingi, bussines lunche i nieoficjalne rozmowy. Jesteś częścią świata, w którym obowiązują ustalone zasady i reguły, a odstępstwo od nich jest źle widziane. W tym środowisku niezręczności i głupie wpadki bywają kosztowne, dlatego lepiej się ich wystrzegać. Bądź perfekcyjny w każdym aspekcie, bądź przygotowany i profesjonalny podczas spotkania z klientem, oficjalnego wieczoru w operze, czy obiadu u szefa. Masz wątpliwości, co do zasad ubioru stosownego do okoliczności, nie wiesz jak jeść homara, czy jakie kwiaty wręczyć małżonce Prezesa? Chcesz aby zawsze wszystko poszło dobrze? Skorzystaj z kursu „Managerski savoir – vivre. Etykieta biznesu”.