Strict Standards: Non-static method GKIS_Coffe_Image::createThumbnail() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/openbiznes/domains/openszkolenia.pl/public_html/modules/mod_image_show_gk4/styles/gk_coffe/controller.php on line 54

Strict Standards: Non-static method GKIS_Coffe_Image::checkCache() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/openbiznes/domains/openszkolenia.pl/public_html/modules/mod_image_show_gk4/styles/gk_coffe/class.image.php on line 50

Strict Standards: Non-static method GKIS_Coffe_Image::translateName() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/openbiznes/domains/openszkolenia.pl/public_html/modules/mod_image_show_gk4/styles/gk_coffe/class.image.php on line 50

Strict Standards: Non-static method GKIS_Coffe_Image::getRealPath() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/openbiznes/domains/openszkolenia.pl/public_html/modules/mod_image_show_gk4/styles/gk_coffe/class.image.php on line 21

Strict Standards: Non-static method GKIS_Coffe_Image::createThumbnail() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/openbiznes/domains/openszkolenia.pl/public_html/modules/mod_image_show_gk4/styles/gk_coffe/controller.php on line 54

Strict Standards: Non-static method GKIS_Coffe_Image::checkCache() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/openbiznes/domains/openszkolenia.pl/public_html/modules/mod_image_show_gk4/styles/gk_coffe/class.image.php on line 50

Strict Standards: Non-static method GKIS_Coffe_Image::translateName() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/openbiznes/domains/openszkolenia.pl/public_html/modules/mod_image_show_gk4/styles/gk_coffe/class.image.php on line 50

Strict Standards: Non-static method GKIS_Coffe_Image::getRealPath() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/openbiznes/domains/openszkolenia.pl/public_html/modules/mod_image_show_gk4/styles/gk_coffe/class.image.php on line 21

Strict Standards: Non-static method GKIS_Coffe_Image::translateName() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/openbiznes/domains/openszkolenia.pl/public_html/modules/mod_image_show_gk4/styles/gk_coffe/view.php on line 28

Strict Standards: Non-static method GKIS_Coffe_Image::getRealPath() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/openbiznes/domains/openszkolenia.pl/public_html/modules/mod_image_show_gk4/styles/gk_coffe/class.image.php on line 21
http://openszkolenia.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/rotator.r01gk-is-1.pnglink

Strict Standards: Non-static method GKIS_Coffe_Image::translateName() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/openbiznes/domains/openszkolenia.pl/public_html/modules/mod_image_show_gk4/styles/gk_coffe/view.php on line 28

Strict Standards: Non-static method GKIS_Coffe_Image::getRealPath() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/openbiznes/domains/openszkolenia.pl/public_html/modules/mod_image_show_gk4/styles/gk_coffe/class.image.php on line 21
http://openszkolenia.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/rotator.r02gk-is-1.pnglink
«
»

TELEMARKETING czyli praca przez telefon

Twoja firma zarabia na sprzedaży?
Zawsze możesz sprzedać jeszcze więcej.


Moduły szkoleń

 

 

Moduł ten dedykowany jest firmom wykorzystującym telefon jako narzędzie komunikowania się z klientami w sprawach związanych ze sprzedażą, podtrzymywaniem kontaktu oraz budową lojalności kontrahenta. Szczególne korzyści z uczestnictwa w kursie odnoszą pracownicy działu sprzedaży w tym przedstawiciele handlowi oraz pracownicy działu marketingu. Ponadto szkolenie w znacznym stopniu ułatwia pracę osobom odpowiedzialnym za windykację należności. Poznawane przez słuchaczy w trakcie szkolenia techniki są przydatne nie tylko w życiu zawodowym ale również usprawniają codzienną komunikacją społeczną na płaszczyźnie prywatnej.

Twoi pracownicy nauczą się:

  • efektywnej handlowej rozmowy telefonicznej z klientem
  • identyfikowania i docierania do osób kompetentnych w danej sprawie
  • aktywnego słuchania i wyciągania właściwych wniosków
  • unikania i odpierania niechęci, wymówek oraz zastrzeżeń klienta
  • asertywności i załatwiania spraw trudnych przez telefon