http://openszkolenia.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/rotator.r01gk-is-1.pnglink
http://openszkolenia.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/rotator.r02gk-is-1.pnglink
«
»

Zaawansowane techniki sprzedaży

Twoja firma zarabia na sprzedaży?
Zawsze możesz sprzedać jeszcze więcej.


Moduły szkoleń

 

 

Panuje powszechna opinia, że dobry produkt sam się sprzeda. Nie daj się nabrać! Nieudolny i nieprofesjonalny sprzedawca potrafi swą niekompetencją zniszczyć każdy, nawet najlepszy towar. Starą zasadą jest, że ludzie kupują od ludzi. W tym procesie liczy się przede wszystkim człowiek jego talenty, predyspozycje i umiejętności. Talenty i predyspozycje to rzecz wrodzona ale umiejętności można nabyć, wyszkolić, wyćwiczyć.

Szkolenie pod nazwą „Zaawansowane techniki  sprzedaży (obsługa klienta szkolenia)” dedykowane jest wytrawnym fachowcom, tym którzy w tej dziedzinie już coś potrafią, ale ciągle im mało i chcą dążyć do doskonałości. Uczestnicy szkolenia osiągną kolejny stopień wtajemniczenia. Zostaną uwikłani w gąszcz niuansów i subtelnych technik psychologicznych. Nauczą się czytać pozawerbalne sygnały i posługiwać się narzędziami wywierania wpływu. Wszystko po to, aby sprzedawać skutecznie i skutecznie zarabiać. To tak zwana „wyższa szkoła jazdy”, więc łatwo nie będzie, ale z pewnością, będzie warto.

Twoi pracownicy nauczą się: 

  • sztuki prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej
  • na co zwracać uwagę, czego unikać, o co pytać i kiedy przestać
  • kontrolowania przebiegu rozmowy i jego modyfikowania ze względu na cel
  • identyfikowania ukrytych potrzeb klienta
  • aktywnego słuchania
  • podstawowych technik negocjacyjnych
  • czytać pozawerbalne sygnały
  • posługiwać się narzędziami wywierania wpływu